...Και αυτή είναι η αρχή. Το Zanneio-Noise έδρασε ως έντυπο περιοδικό πέρυσι. Φέτος πιάνεται στον ιστό του Διαδικτύου, παραμένοντας ασυμβίβαστο, όπως αρμόζει σε μας, τους δυναμικούς αρθρογράφους, είδος μοναδικό και αξιαγάπητο. Το είδος αυτό, λοιπόν, σας ταξιδεύει σε συλλογισμούς αλλά και αέρινα λόγια. Λογικά στο τέλος θα 'μαστε είτε πιο προσγειωμένοι είτε πιο ονειροπόλοι...

Θαυμαστές της νεανικής εκφραστικής αυθεντικότητας και θερμοί υποστηρικτές της ελεύθερης διακίνησης ιδεών και του διαλόγου, σας προσκαλούμε να μοιραστείτε μαζί μας σκέψεις, απόψεις, εμπειρίες και συναισθήματα. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή σας και ελπίζουμε να ανταποκριθείτε στο κάλεσμα μας...

Από τη συντακτική ομάδα

Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Πετώντας

Μέρα με τη Μέρα
Διψάς λίγο περισσότερο
Τα χείλια μιας ηλιαχτίδας ποθείς
και χάνεσαι στο απόδειλο

Ο δικός σου ο καταρράκτης μ
όνο Τότε ρέει ορμητικός
ένας τοίχος Απροσπέραστος
Ταξιδεύει μέσα στο Φως

Σαν τον αντικρίζω
Δεν δακρύζω
Άγαλμα η Ψυχή μου
Πλάι στη Δική Του

Κι όταν η Ηλιαχτίδα
σου γελάει
Μαζί της Πετάς
Κι ολόγυρα ανθίζουν αερικά τραγούδια

Μα η αναπνοή μου,η δική μου
Σ'ένα καμμένο δάσος
Περιπλανιέται
Σαν από κατάρα Τυραννιέται

Και κάθε τόσο
μου χαρίζεις
μικρές πνοές
Από το Φως σου,Διδαχές

Σιωπηλός φίλος μου
γίνεται το Φως
Με κρύβει με αγάπη
Απ’όλο το θλιμμένο βιος

Και δε θέλω να γυρίσω πίσω
Τον καθρέπτη μου να αντικρίσω
Και την Όψη τη Δυνατή
μα αγέρωχα Υποταχτική

Στέλλα Πολίτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.